Kort och enkelt! Välkommen!

Hur gör man nått sånt här? ehheh, Jag fick inspiration att börja blogga, men vill inte ha nån blogg om mitt tillgjorda liv och om hur allt är perfekt, alltid lika bra och så vidare. Döpte denna blogg till Pernilla Pärtar för att det är exakt vad jag kommer göra! Jag kommer ta upp exakt allt vad jag stör mig på, allt från små saker till lite seriösare saker. Det beror på vad jag stör mig på just den dagen. Du får gärna komma med dina egna åsikter så länge jag får ha mina. Denna blogg är gjord för att få fritiden att gå lite snabbare och att ha nånstans att avreagera sig på. Ibland måste man få avreagera sig oavsett hur små saker det än handlar om. Så med andra ord kommer detta vara en "negativ" blogg, så söker du efter positiva bloggar har du definitivt hittat fel! Men stanna gärna ifall du hittar nått du vill pärta på du med. 
Jag heter då Pernilla som ni kanske listat ut redan, men jag kallas för Nilla! Viktigt. Är 23 år gammal och bor i Södra Finland. Ohjah det finns finländare som pratar svenska. För att vara helt ärlig har jag aldrig gjort nånting sånt här som att blogga så håll tummarna på att jag kommer klara av detta. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: