Dagen då alt går fel

Hur irriterande är det inte med såna här dagar som allt bara går fel.. Först försov jag mig till ett möte med en vän, sedan slog jag huvudet otroligt hårt i bildörren så jag ser ut som värsta enhörningen just nu. Sedan blev det att handla lite och vad gör int man om drar omkull HELA stapeln med Coca cola förpackningar ( 15 st burkar i en förpackning) så det bara sprutar omkring i butiken. Sedan slog jag smalbenet i ett hörn så fint blåmärke bev det där med. Nu när jag kom hem frågade sambon om jag skulle kunna lägga eld i bastun före han skall på jobb, snällt går man till vedhögen och plockar korgen full och när man kommer in i bastun slänger man allt över foten. Trodde jag skulle dö, fyfan en sån smärta. Så nu tänker jag lägga mig på soffan och inte röra mig en millimeter till idag för mitt egna bästa.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: