Mitt morgonhumör..

Alla som känner mig känner till detta otroligt roliga fenomen även känt som mitt morgonhumör.. Min Sambo har i varjefall lärt sig att på morgonen ska det vara tyst.. Jag kan säga godmorgon men sen e de punkt slut.. Sedan ska jag ha min kopp kaffe ( 2 stora oftast) sen när den första koppen är slut, då kan han börja prata om han vill. Före det vet han att han får grymt-läten till svar och till sist blir jag bara irriterad. Även på jobbet vet dom att dom ska inte komma med nått onödigt snack på morgonen, jag orkar int helt enkelt.. Men det som pärtar mig mest med detta, DET FINNS ALLTID DEN IDIOTEN SOM TOTALIGNORERAR DE och prepplar på non stop om allt vad den gjort och vad den ska göra och vad som händer i världen och allt annat. Jo jag kan lyssna, men fan förvänta inte dig ett svar.. Finns då inget värre än 10 000 frågor på morgonen om absolut ingenting viktigt som man inte kan ta en timme senare då även jag är på humör för att vara social.. Borde skaffa ett jobb åt mig som jag kan börja mittåtdagen så jag vaknat ordentligt..

 
Kommentarer
Yuki Yoursic / 2014-09-30 @ 00:44:19

Det där humöret delar vi på haha. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: