Ingen tid!

Nu blir det att pärta om att mina 24 timmar om dygnet inte räcker till! 
Hur jag än försöker vrida och vända på mina timmar om dygnet verkar dom inte räcka till. Allt måste göras, det städas, tvättas, handlas, stressas, springa ärenden, papperskrig med företag som inte förstår vart problemet ligger och jobbas i vårt hushåll. Jag och sambon får ingen tid med varann eftersom vi jobbat den senaste tiden olika skift, så när jag eller han kommer hem från jobbet far den andra på jobb.. Så har det varit sen 2 månader tillbaka.. Direkt vi har en ledig dag tillika så planerar vi in nått mysigt för oss båda, men då ringer nån från våra jobb och behöver oss på jobbet..
Vart fan kan man köpa fler timmar till dygnet sitt?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: